Post by unradelquecal on Feb 19, 2022 2:58:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monet kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Mainoksia!!! Tämä peli olisi hauskaa, jos se ei olisi sitä tosiasiaa, että jokaisen pelin tekemisen jälkeen on mainos. Tee sankari. Ilmoitus. Aloita taso. Ilmoitus. Viimeistele tasomainos. Haluatko palkinnon? Katso mainos. Kaikki on mainoksia.
Upea yhdistelmä pelejä, elementtisekoitinta ja drag fighteria.
Diskot, yöklubit ja klassiset SEGA-pelihallit tarjoavat runsaasti huvia ... Kirjasto-ohjelmat © Sony Interactive Entertainment Inc.,
Pelikelvoton, buginen roska
Inhoan tätä peliä joka kerta kun painan install se latautuu kun se saavuttaa 100 se alkaa alusta 1. tätä ei tapahdu muille peleille
Hieno peli, mutta olen jumissa enkä pääse vesitasolle. Olen nostanut tulivuoren tasoa, mutta se näyttää olevan jumissa eikä siirry eteenpäin. Mikä tahansa apu?
Se ei ole huono, mutta ei hyväkään. Mahdollisia sankareita on vähän, mainoksia on liian paljon (vaikka otin Wi-Fin pois päältä niiden välttämiseksi), huonot tasot jne. Et voi tähtää tai hyökätä milloin haluat pysähtymättä. Se on huono. Älä lataa.
Technos Japan Corporation - Wikiwand
Se on hauska peli, jossa voit olla luova kombojen kanssa. 10/10 100% suosittelen.
Frendit 10
Tässä pelissä oli NIIN PALJON POTENTIALIA! Konsepti näyttää niin hauskalta mainoksissa, kunnes käy ilmi, ettet VOI tehdä omia sankareita, se valitsee automaattisesti voimat puolestasi. Se on todella viivästynyt ja voi, mainokset.. Niitä on paljon ja ne keskeyttävät pelin!
Ihan naurettavia määriä mainoksia. Mainos tason aloittamiseksi, mainos tason läpi, useita mainoksia tason päätteeksi.
Olen vaikuttunut siitä, kuinka suunnittelit pelin tällä tavalla, että pelaajalla ei ole yhtäkään ohjausta pelissä, ainoa ohjaus on liikkua taistelussa ja päättää millaisen sankarin teemme, emmekä myöskään voi menettää niitä kahta tähti on vain ihmisten huijaamiseen hyvää työtä.
Pelin kulku on hyvä, mutta kun sankarisi on tasolla 3, et voi nostaa sitä ja näyttää paljon mainoksia
Heroes Inc! არკადული rmj
Craft the greatest Heroes in history and save the world! Create new super powers and build your alliance of heroes to face the attacking army of evil robots
Se on hyvä peli vain, juuttuu Volcanon pääkonttoriin etkä voi jatkaa eteenpäin. Pidän pelimekaniikasta, ja se on vain siisti peli.
Tämä peli on erittäin siisti, varsinkin hahmot ovat hyvin suunniteltuja, annan sille 5 tähteä, tässä on joitain ongelmia, joita en voi käyttää shatteria. Miksi? Koska en saa hänen elementtejään, en ole käyttänyt häntä vähään aikaan, sain hänen korttinsa arkuista, joten haluan teidän tekevän elementtien valintaa, jotta voin käyttää haluamiani elementtejä, ja voitteko myös tehdä lisää yhdistelmä, kuten lihas + rintakehä = fyysinen voima Ja tehdä sankareilla on erityinen kyky, kuten
tämä peli on hyvä, mutta mainoksesi pilaavat sen. lopeta mainosten näyttäminen istunnon aikana. se pilaa kokemukseni ja muut, joten korjaa tämä. tämä olisi saanut 5 tähteä, jos se ei olisi ollut mainoksia. 1 tähti minulle.
Zjclä kl😠
Tämä olisi voinut olla hämmästyttävä pieni peli, mutta kolmannen tason jälkeen se antaa sinulle lisäyksen, joka kaataa pelin. Palasin online-tilaan ja sen käsi osoitti keräyspainiketta ja sinun piti tehdä jotain kahdelle hahmollesi. luotu, mutta se ei selitä mitä sinun pitäisi tehdä, ja nyt en voi jatkaa peliä
Heroes Inc! Arcade wpys
Ainoa syy, miksi annoin 3 tähteä, on se, että voit silti käyttää tätä. Se on kuitenkin loistava peli toistaiseksi, mutta ei juurikaan sisältöä
Tämä peli on siistiä kuin mikä tahansa peli ja mainokset eivät ole siistejä, joten se saa minut eksykseksi kun pelaan ja roistot tulevat lähelle mainokset saavat minut eksymään, kun roistot pääsevät lähelle i Dead niin
Odotin innolla tämän pelin pelaamista. Sitten tapasin todella pelottavan määrän mainoksia. Yhden sankarin koulutuksen aikana jouduin kestämään 3 mainosta. Ilman mainoksia koulutus olisi kestänyt ehkä 20 sekuntia. Näillä mainoksilla se kesti melkein 2 minuuttia. Soita takaisin ilmoituksiin ja sinulla on hauska peli.
Ihan OK peli. Tuli vain tylsää ensimmäisten 30 sankarin jälkeen.
Älä välitä tästä pelistä. Se on kauheaa kaikkien mainosten takia. Ja vaikka et ostaisi mainoksia, sinua pommitetaan silti mainostarjouksilla. Se poistaa vain automainokset. Kamala peli kaikinpuolin. Antaisin -5 tähteä, jos voisin vain estää kehittäjiä tekemästä tällaisia siruja.
Kun käytät tehoa, siihen ei voi yhdistää monia asioita, joten annan sille kolmen tähden. Mutta muuten loistava peli
Heroes Inc! Žaid. automat. fty
Se on erittäin hyvä, mutta se ei anna minun avata seuraavan pääkonttoria.
Pidän tästä pelistä paljon. Haluan vain, että se latautuu nopeammin, jotta se ei vie päiviä, lataa kuten se teki minulle.
Se on riittävän hyvä peli. Mutta mainokset. Omg mainokset. Mainokset tason jälkeen. Mainoksia tason aikana teho-ups. Mainoksia kun löydät arkun. Mainoksia, kun kuolet. Mainoksia palkkioista. Mainokset. Mainokset. Mainokset. Toki monet ovat valinnaisia, mutta ei kiitos. Ei kiitos. Ei kiitos. Se on liikaa.
Jos voisimme valita sankarit, jotka käyttäisimme aikaa ja vaivaa päivittämiseen, jatkaisin pelaamista, mutta koska se tulee nyt poistamaan
Idea oli hieno. Mutta aivan liikaa mainoksia. Melkein jokaisella latausnäytöllä. Se on vain liikaa.
Kun kokeilin tätä peliä ensimmäistä kertaa, tein sankarini ja kun oli aika taistella, oli vain iso tyhjä valkoinen näyttö, joten yritän sitä tänään
se ei anna kirjautua sisään, tämä peli vaatii virheenkorjauksia, sen pitäisi olla negatiivinen 100
Heart Heroes, Inc. Follow · scambiaffari. Scambiaffari. Follow. terveydenhoitajaliitto. Suomen Terveydenhoitajaliitto.
Tämä peli on todella upea, ja jos joku sanoo, että ongelma on, voit kytkeä wifin pois päältä ilman lisäyksiä, tämä peli on aivan ihana, minulla ei ole tämän kanssa mitään ongelmia, joten suosittelin sitä kaikille lol
Peli Heroes Inc! (Heroes Inc!) verkossa. ... Android pelejä verkossa · space pelit · zombie pelit · jousiammunta pelit ... Loot Heroes 2 · Slither Birds
Invisible Heroes (TV Series 2019) - Soundtracks - IMDb
Paras peli, jonka olen koskaan pelannut, on hauskaa, kuten sankarit ja miksaus, jotta sankarit saavat 5 tähteä ⭐⭐⭐⭐⭐
Djbwt on sy thai-ravintola ja ja lapset olivat niin monta kertaa viikossa ja viikossa ja sitten toinen ja täynnä tavaraa okokolokokokokokoko
Vittun hyvä peli
90 prosenttia mainoksia, 10 prosenttia viivästynyt pelikokemus
En todellakaan pidä siitä, että on vain tiettyjä asioita, joita voit yhdistää. Se oli todella ärsyttävää ja sai minut Uninstallerin. En myöskään pidä siitä mainoksessa, siinä oli kaikki nämä mahtavat sankarit, mutta kun pelasin peliä, kesti viikkoja päästä niin pitkälle. POISTAMINEN NYT
Se oli aluksi hyvä erilaisilla tehoilla ja siistin näköisillä supersankarilla, mutta noin kolmannen kierroksen jälkeen minua pommitettiin mainoksilla. Jokaisen kulman takana oli mainoksia, jokaisessa pienessä paikassa ja jopa kierrosten keskellä. Mainosten lisäksi supervoimia sekoitetaan. Saat ne satunnaisesti poimittuja (tai ainakin luulen) ja voit sekoittaa vain tiettyjä. Olen melko varma, että voimat eivät ole satunnaisesti valittuja, koska sain uusia voimia, mutta ne eivät näkyneet siellä, missä voimat sulautetaan
Tämä peli oli hauska ja koukuttava, mutta se oli tapa monille mainoksille ja se viivästyi paljon, joten minun piti poistaa bc, siitä oli vaikea nauttia
Tosi kiva peli. Rakastan sitä, kuinka teet sankareita. Toivottavasti sinulla on hauskaa. Lataa tämä peli on hauskaa. Kiitos tästä pelistä. 😀
Hills of Steel Acción cwbg
Tämän pelin on poistettava mainokset, kun 1 kierroksen jälkeen (poista peli ja liity uudelleen) vihje:
todella hauskaa, ei niin paljon mainoksia, mutta joo, silti hauskaa.
Rakastan tätä peliä, vaikka mainoksia tulee 5 sekunnin välein, se on hämmästyttävä peli. Se on niin hauskaa, että aloitin sen pelaamisen vasta eilen ja minulla on jo 11 sankaria
Se on melko viivästynyt, eikä anna sinulle paljon vapaata tahtoa, kun on kyse jo olemassa olevien sankareiden valitsemisesta. En myöskään näytä pääsevän HQ 3:een, joten en pysty jatkamaan peliä, mikä on vähän perseestä muusta syystä kuin mielestäni peli on hieno